מוצרי איפור שכל אישה עם סטייל חייבת בתיק

זה לא סוד שבתיק של אישה ניתן למצוא כמעט כל דבר שיכול "להציל" לה את היום החל מערכת תפירה קטנה ועד למייקאפ או ליפסטיק שיוכלו לסייע לשפר את המראה בשניות בעת הצורך בכל שעה לאורך היום. אם את במקרה לא סגורה על הצ'ק ליסט החיוני הנדרש או שמא רכשת לעצמך תיק חדש ואת רוצה לעשות בו סדר עם הפריטים החשובים ומצילי הסטייל שאת באמת צריכה לצידך, ריכזנו עבורך כאן את מוצרי האיפור שהם בגדר MUST לסחוב לכל מקום ושאיתם יהיה לך קל ונוח יותר לשרוד כל אירוע או בלת"ם לא נעים…

אז בין אם את נמצאת באמצע יום עבודה עמוס או לפני מפגש אישי / עסקי חשוב, ואפילו במהלך יום חופשי אקראי, כל מה שתצטרכי לפעמים זה רק איפור נגיש. וכן, גם לאלו שמתעצלות או לא בדיוק מספיקות להתאפר כמו שצריך בבקרים לחוצים, כמה כיף שיש בתיק כל מה שצריך. הנה חמשת פריטי האיפור שכדאי שיהיו לך בתיק בכל זמן נתון:

  1. קודם כל, מייק אפ – הפריט הבסיסי לכל איפור, כזה מושקע או יומיומי, בהתאם להעדפות האישיות שלך, בין מייקאפ למראה טבעי ומינימליסטי ועד למייקאפ בגוונים נועזים וחושניים יותר. מלבד שיפור המראה והביטחון העצמי שהוא מעניק, המייקאפ שלנו גם מגן מפני קרני השמש ורבות הנשים שלא מעיזות לצאת מדלת הבית בלעדיו. תמיד טוב שהוא שם איתך.
  2. צלליות – לצלליות יש תפקיד משמעותי לא מבוטל כמעט בכל סגנון איפור כאשר הן מאפשרות להפוך את העין לנעימה, מושכת, מוארת יותר ומעניקות מראה מורם ואפילו "מגדילות" את העין כאשר השימוש הוא נכון ומדויק. פלטת גוונים קטנה של צלליות עיניים בתוך התיק לצד מסקרה מתאימה ללא ספק תשדרג לך את הסטייל והלוק בכל שעה ביממה. 
  3. סומק – הסומק מוסיף צבע ללחיים ותמיד מביא איתו זוהר טבעי או דרמטי, תלוי כמובן מה את מעדיפה במהלך היום. ישנם כיום מגוון רחב של סמקים במרקמים שונים (אבקתיים, נוזליים וכו') ובגוונים המתאימים לכל שעה ביום, החל מוורוד רך ועד פירות יער או צבעי חורף אדמדמים, כך שתוכלי תמיד להתאים את הלוק שלך לאקלים סביבך.
  4. אפשר גם ברונזר – הברונזר מעניק מראה זוהר ונוצץ לעור הפנים ומגיע לרוב במספר גוונים על מנת להתאים לגווני עור שונים כאשר הדגמים הפופולאריים ביותר הם בגימור מאט ושימר.
  5. וכמובן ליפסטיק – אחרון חביב אבל אולי החשוב ביותר בכל תיק נשי הוא שפתון ליפסטיק שהגודל הקומפקטי שלו יכול לאפשר לך לבחור במספר דגמים וגוונים שונים, עדינים ונועזים יותר. השפתונים בימנו כבר מזמן לא נועדים רק למטרת אסתטיקה, אלא גם משפרים ומזינים את מראה השפתיים באמצעות מרכיבי לחות שונים שיעניקו לך תחושה רעננה ונעימה יותר בכל שעות היממה. 

לבסוף, חשוב לזכור כי מה שמתאים לאחת, לאו דווקא מתאים לאישה אחרת. כאשר אנחנו בוחרות את פריטי האיפור החשובים והחיוניים ביותר לתיק שלנו, עלינו לתעדף את השימושים הבולטים והצרכים המשתנים לאורך שעות היממה, כל אחת וסדר היום ובעיקר הסטייל שלה. שיהיה בהצלחה!

מוצרי איפור
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם