מה חשוב לבדוק שקונים בגדי ים

בגדי ים זה דבר מאוד אישי, ולא משהו שצריך לקנות בחנות. זה צריך להתאים למבנה הגוף שלך, ואתה צריך להרגיש בו בנוח. יש שלושה דברים שכדאי לבדוק לפני שקונים בגדי ים: הבד, ההתאמה והסגנון. חשוב לדעת למדוד את עצמך לבגדי ים. אתה גם צריך לדעת אילו סגנונות של בגדי ים הם הטובים ביותר למבנה הגוף שלך לפני שאתה הולך לקניות. 

איך לבחור בגד ים מושלם 

בקניית בגדי ים חשוב לבדוק את הבד, הבד צריך להיות איכותי וצריך להיות נוח על העור. חשוב גם לבדוק את חגורת המותן ולראות אם היא הדוקה מדי או לא. הדבר הכי חשוב לבדוק בקניית בגדי ים הוא החומר ממנו הם עשויים. הבד צריך להיות נוח ולא צמוד מדי. זה לא צריך להיות שקוף ולא צריך להיות בו שום תפרים שישפשפו את העור שלך. הדבר השני שצריך לבדוק הוא הסגנון. ישנם סגנונות רבים ושונים של בגדי ים, כגון ביקיני, טנקיני, חלקים יחידים וכו'. ניתן גם לבחור בין מחשופים ותחתונים שונים. אתה יכול גם לחפש בגדי ים עם הדפסים או דוגמאות עליהם או שאתה יכול לחפש צבעים חלקים כמו שחור, לבן או כחול. הדבר השלישי שצריך לבדוק הוא מידת בגדי הים. גודל בגד הים צריך להתאים לך היטב אבל עדיין להשאיר קצת מקום לגוף שלך לנוע בחופשיות

לעתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו זקוקים לבגדי ים לחופשה או ליום חוף. כאשר אנו קונים אותו, יש כמה דברים שעלינו תמיד לזכור לפני הקנייה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הבד. חשוב לוודא שהבד נוח ולא נדבק אליך כשהוא רטוב. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא ההתאמה. אתה רוצה לוודא שהוא מתאים היטב ואינו צמוד מדי על העור שלך, כך שאתה מרגיש בטוח ללבוש אותו בפומבי.

גורמים בבחירת בגד ים

קניית בגדי ים היא חוויה מרגשת עבור אנשים רבים. זו הזדמנות לקבל סגנונות, צבעים והדפסים חדשים ומרגשים. אבל לפני שאתם מתחילים לקנות, חשוב לבדוק את הגורמים הבאים:

  • ההתאמה של חולצת הביקיני – היא צריכה להיות צמודה אך לא צמודה מדי. הרצועות צריכות להיות נוחות ולא לחפור בכתפיים או ליפול מהכתף.
  • ההתאמה של תחתית הביקיני – היא צריכה להיות צמודה אך לא צמודה מדי. הבד צריך להרגיש רך על העור שלך.
  • תוכן בד – אתה רוצה משהו שיחזיק יותר מכמה חודשים

רכישת בגדי ים יכולה להיות תהליך קשה מכיוון שיש כל כך הרבה סגנונות, גזרות ועיצובים שונים לבחירה. זה יכול להיות קשה למצוא את בגד הים המושלם למבנה הגוף שלך, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לבדוק לפני שאתה מקבל החלטה סופית. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בקניית בגד ים:

  • מה מבנה הגוף שלך?
  • איזה סגנון חליפה אתה רוצה?
  • האם אתה צריך ריפוד או תחתית?
  • כמה כיסוי אתה צריך?
  • האם לחליפה יש תכונות נוספות שיהפכו אותה ליותר שימושית או מושכת אותך?

 

בגד ים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם