חורף בסטייל: השילובים והפריטים ללוק חורפי מושלם

תתפלאו או לא, יש רבות מאיתנו שממש אוהבות את החורף ולא פחות מכך את אופנת החורף שמרובה בשכבות לבוש מחממות ונעימות. אבל היי, שהקור המקפיא בחוץ דורש מאיתנו לדעת לשלב היטב שילובים של מספר פריטים, שכבות, נוחות וכמובן גם סטייל, זה לא בהכרח משימה פשוטה בכל בוקר או בכל יציאה מהבית. אז איך עושים זאת נכון ומהם הפריטים החשובים ביותר עליהם צריך לשים דגש מרכזי בכל אאוטפיט חורפי בימים אלו? ניסינו לעשות מעט סדר בנושא:

לפני הכל, ג'קט עם שיק –  ג'קטים הם למעשה פריט הלבוש המרכזי ביותר בחורף שמאפשר ליצור לוקים ושילובים אופנתיים למרות מגבלות מזג האוויר. בין אם מדובר בז'קט ג'ינס, ז'קטים אלגנטיים או כאלו בעלה מראה יותר ספורטיבי, הז'קט הנבחר יכול לעשות את ההבדל בין מראה חורפי פונקציונלי ללוק אופנתי שובר שגרה. הנה כמה דוגמאות לשילובים שיקיים מעניינים ששווה לך לנסות: 

א. ג'ינס פשוט עם חולצת טי שירט ארוכה / סריג חמים אך פשוט למראה בשילוב ז'קט מחויט, מוארך מעט, חצי סגור, בעיצוב וי עמוק – למראה קלאסי ומוחכם לעבודה ולפגישה. 

ב. חצאית מחמיאה, חולצה צמודה ומראה נשי מודגש בשילוב ג'קט עור ארוך / קצר לחיבור בין המראה המטופח והמחייב לילדת הגריז עם הטאצ' העצמאי.

ג. חולצה מכופתרת עם מכנסי בד אלגנטיים בשילוב ג'קט ג'ינס בגזרת חצי, למראה צעיר ולא מתאמץ. אנחנו ממש אוהבות כמה דגמי ג'קט ג'ינס של המותג SEESTARZ ובאתר שלהן תוכלו למצוא עוד מגוון דגמים מהממים של ז'קטים אלגנטיים לנשים >>

חצאיות תמיד משתלבות טוב – חצאיות אינן בהכרח פריט לבוש בלעדי לקיץ וחצאית ארוכה בימנו אינה מילה גסה בכלל בקרב חובבות האופנה והסטייל הידועות ביותר. חצאיות מקסי, או בשמן העממי "חצאיות ארוכות", כבר מזמן הפכו פריט אופנה פופולארי ואהוב על נשים רבות בישראל. מה שיעשה את ההבדל בלוק הוא השילוב, כאשר חצאית ארוכה המגיעה אל קו הקרסוליים תשתלב מצוין עם מגפוני עקב קצרים, חולצה ארוכה וצמודה ומעליה חולצה מכופתרת חצי פתוחה או ג'קט בגזרה מחמיאה שמגיע באורכו עד לקו המותניים. גם במקרה הזה תוכלו למצוא כמה דגמים מעניינים של חצאיות ארוכות יפות באתר "סיסטרז".

לא לשכוח לשלב תיק מגניב – הידעת? בינינו, הכיסים במכנסיים הם ליופי בלבד ובליטות של צרור מפתחות או של הטלפון שלך מהמכנסיים המחמיאים, די הורסות את הלוק כולו. הפתרון? כמובן תיק ובהיבט האופנתי כמה וכמה תיקים שיתאימו לכל אאוטפיט – תיק עור אלגנטי, תיק בד קלאסי, תיק צד או תיק יד, כל אחד ליום ולמועד הנכון ישדרג את הלוק החורפי שלך היטב. כך לדוגמא רצועה ארוכה בהצלבה למראה החופשי מעל סריג, או שרשרת כסופה על הכתף ותיק קטן ומעוצב ללוק מרשים, וגם תיק ססגוני מעל לוק בצבעים כהים ואחידים לשבירת המראה המשמים, כל אלו יוסיפו המון. 

וכמובן, מגפיים – אם יש סיבה אמיתית לאהוב את החורף אלו המגפיים, ההמצאה המושלמת לכל אישה שמעניקה לך שילוב בין נעליים נוחות וחמות עם אלגנטיות מתבקשת בחורף. אילו שילובים יבואו בטוב? הנה כמה אפשרויות: 

    1. מגפיים קצרים מעל ג'ינס צמוד ללוק יום-יומי ומראה קליל ולא מחייב.
  • מגפיים קצרים/עקבים גבוהים לשדרוג כל לוק וסגנון, להדגשת נשיות והבלטת נוכחות.
  1. מגפיים שטוחות עם אבזם/רצועות לשילוב עם חולצה מכופתרת, צמודה, בגווני חאקי / גוונים ירוקים, ללוק הצבאי שבימים אלו זוכה לנקודות ומבטי הערכה.

 

בגדי חורף
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם