כל מה שצריך לדעת על ניקיון שטיחים

ניקוי שטיחים הוא תעשייה פורחת, ולא קשה להבין מדוע. שטיחים הם חלק בלתי נפרד מבתים רבים, וזה משהו שאנשים מתגאים בו. זה גם משהו שדורש תחזוקה שוטפת כדי לשמור על מראה מיטבי וביצועים במיטבו. לאורך השנים, אנשים מצאו דרכים לנקות את השטיחים שלהם כדי לשמור על מראה המיטב שלהם. הדרך הנפוצה ביותר הייתה באמצעות שואב אבק או שמפו לשטיחים, אך ישנן גם דרכים רבות אחרות. 

מה הם הדרכים לניקוי שטיחים?

אחת השיטות החדשות ביותר לניקוי שטיחים היא באמצעות שימוש בחומרי ניקוי בקיטור או במכונות מיצוי מים חמים. מכונות אלו יעילות מאוד בהסרת לכלוך מעומק סיבי השטיח מבלי לפגוע בהם בשום צורה. הם גם אינם דורשים כימיקלים חריפים שעלולים להזיק לילדים וחיות מחמד שעלולים לבוא איתם במגע לאחר מריחתם. ניקוי שטיחים הוא תהליך של הסרת לכלוך, אבק ושאר חלקיקים מהשטיח. ניתן לעשות זאת באמצעות שואבי אבק, שיטות רטובות או שיטות יבשות. הדרך הפופולרית ביותר לניקוי שטיחים היא להשתמש בשואב אבק או שואבי קיטור. השיטה הרטובה של ניקוי שטיחים כוללת התזת מים על השטיחים ולאחר מכן קרצוף בעזרת מברשת ושמפו להסרת כתמים, ריחות ולכלוך. ואילו השיטה היבשה כוללת מריחת חומרי ניקוי או אבקות על פני השטיח.

מידע על חברות של ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים הוא עסק גדול ויש הרבה חברות שמציעות שירות זה. חלקם משתמשים בשיטות שונות לניקוי שטיחים, בעוד שאחרים משתמשים בכימיקלים כדי לבצע את העבודה. חומרי ניקוי שטיחים המבוססים על כימיקלים אינם פופולריים כפי שהיו בעבר, בגלל הכימיקלים והאדים הקשים שלהם. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים אותם כי הם יעילים יותר בהסרת כתמים משטיחים. דבר אחד שאתה צריך לדעת על מנקי שטיחים הוא שחלקם מתמחים בסוגים מסוימים של שטיחים, למשל שטיחי צמר או משי. שטיחים הם חלק גדול מהבתים שלנו. הם לא רק לקישוט, אלא גם לנוחות ולהגנה על הריצוף מפני הלכלוך שאנו מביאים מבחוץ. עם זאת, לאורך זמן, שטיחים צוברים לכלוך וכתמים שיכולים להיות קשים להסרה בשאיבת אבק רגילה. לכן חשוב לבצע ניקוי מקצועי של השטיחים מדי שנה או שנתיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של שיטות ניקוי שטיחים זמינות כיום. ניקוי יבש הוא שיטה כזו הכוללת שימוש בשואב אבק שהותקן בו פייה מיוחדת המתיזה מים על סיבי השטיח ואז שואבת אותם שוב יחד עם כל חלקיקי לכלוך או אבק שהוצאו ממקומם. ניקוי בקיטור הוא אפשרות נוספת המשתמשת במים חמים מעורבבים עם חומרי ניקוי כדי לנקות כתמים עיקשים ואזורי תנועה כבדים על השטיח שלך.

ישנם יתרונות רבים של ניקוי שטיחים מקצועי:

ניקוי שטיחים הוא תהליך מסובך. זה לא רק על ואקום, קיטור ושמפו. אתה צריך לדעת על סוגי השטיחים השונים והצרכים הספציפיים שלהם. ישנם שני סוגים עיקריים של שטיחים: צמר וסינטטי. שטיחי צמר יקרים יותר אך הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר שטיחים סינתטיים. שטיחי צמר טובים יותר גם בספיגת לחות מה שהופך אותם פחות מועדים לצמיחת עובש או טחב. תהליך ניקוי השטיח כולל שאיבת אבק, שמפו וניקוי עמוק עם מכונה הנקראת מחלץ או מכונת חולץ יבשה אשר מסירה מים מסיבי השטיח על ידי שאיבת מים החוצה דרך שואב אבק בעל עוצמה גבוהה. כשחושבים על זה, שטיחים הם אחד המשטחים המלוכלכים ביותר בבית. למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר שלנו >> https://sofaclean.co.il/

ניקוי שטיחים הוא תהליך הכולל הסרת כתמים ולכלוך משטיחים. ניתן לעשות זאת באמצעות שואב אבק או באמצעות שיטת מיצוי רטובה. האחרון יעיל ויעיל יותר אך גם יקר יותר ודורש עבודה.

שיטת החילוץ הרטובה דורשת להעביר את כל הרהיטים מהחדר, להרים את השטיח מהרצפה, ואז להשרות במים. לאחר שהוספג במים, מקרצפים אותו בסבון ומשתמשים במכונת חילוץ כדי לשאוב את המים המלוכלכים.

 

ניקוי שטיחים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם