כל מה שחשוב לדעת על השתלת שיער 

השתלת שיער היא הליך כירורגי המשמש לטיפול בהתקרחות שבו יחידות זקיקים בודדות מוסרות מחלק אחד של הקרקפת ולאחר מכן מושתלות לאזורים קירחים או מקריחים. הוא משמש לתיקון נשירת שיער, במיוחד כאשר היא התרחשה כתוצאה מטראומה, מצבים רפואיים מסוימים או הזדקנות. הניתוח עשוי להתבצע על גברים או נשים עם התקרחות גברית, התקרחות נשית, התקרחות אראטה או כל צורה אחרת של נשירת שיער. זה עשוי להתבצע גם על מי שעברו טיפולים כימותרפיים שגרמו לנשירת שיער. הניתוח יכול להימשך עד שמונה שעות וישאיר צלקות קטנות בחלק האחורי של הראש מסביב למקום ממנו נלקחו הזקיקים. בעוד שיער צומח בחזרה לאחר שישה חודשים עד שנה לאחר הניתוח, זה

שאלות לגבי השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך כירורגי המעביר שיער מחלק אחד של הקרקפת לאחר. מנתח לוקח שיער מהחלק האחורי של הראש ומניע אותו לכיסוי קרחות. ההליך נעשה לעתים קרובות בשלבים. ראשית, רופא מסיר חלק מהשיער שלך ומטפל בו בתרופה כדי שיצמח שוב. לאחר מכן, הוא או היא מניחים את השערות האלה על ראשך במקום שבו אתה צריך יותר כיסוי. השתלות שיער משמשות לרוב לאנשים עם התקרחות גברית או התקרחות נשית. אבל הם יכולים לשמש גם לאנשים שאיבדו את שיערם בגלל טיפולי סרטן, כוויות או פציעות אחרות בקרקפת.

השתלת שיער היא הליך כירורגי בו מסירים זקיקי שיער מחלק אחד של הקרקפת ומשתילים אותו מחדש לחלק אחר. ניתוח זה יכול להיעשות בשתי דרכים: השתלת יחידת זקיקים (FUT) ו- Follicular Unit Extract (FUE). ב-FUT מסירים רצועת רקמה מאזור התורם, בעוד שב-FUE מחלצים יחידות זקיקים בודדות. היתרון העיקרי של ניתוח זה הוא שהוא מאפשר לאנשים עם התקרחות להגיע לראש מלא של שיער.

סוגים שונים להשתלת שיער

השתלת שיער היא הליך כירורגי המעביר שיער מחלק אחד של הגוף לאחר. חשוב לדעת איזה סוג של השתלת שיער אתה מקבל לפני שאתה מתחייב להליך. ישנם שלושה סוגים שונים: יחידה זקיקית, מיצוי יחידה זקיקית והשתלת יחידה זקיקית. הסוג שתקבל יהיה תלוי בצרכים ובציפיות האישיים שלך.

השתלת יחידת זקיקים (או FUT) היא הצורה הנפוצה ביותר של ניתוח שיקום שיער. מסירים זקיקים מאזור עם הרבה שיער (אתר התורם) ומושתלים לאזור עם מעט שיער או ללא שיער (אתר הנמען). זה נעשה בדרך כלל בתבנית רצועה, שבה מספר שורות של הקרקפת נחתכות כדי להסיר רצועה של רקמת תורם מהגוף.

לסיכום, השתלת שיער היא הליך בו משתילים שיער מחלק אחד של הקרקפת לאחר. הצורה הנפוצה ביותר של ההליך היא קצירת רצועות, כאשר רצועת עור נושאת שיער נחתכת מאתר התורם (החלק האחורי או הצד של הקרקפת) ולאחר מכן מושתלת לחלקים הקירחים או המדללים. תהליך ההשתלה קיים כבר יותר מ-50 שנה והוא עבר שינויים רבים לאורך זמן. הניתוחים המוקדמים ביותר נעשו על ידי הסרת רצועות עור מהחלק האחורי או מצידי ראשו של אדם, שהושתלו לאחר מכן על אזורים מקריחים בראשו. תהליך זה נקרא "קצירת רצועות" מכיוון שרופאים היו מסירים, פשוטו כמשמעו, רצועות עור מאזור בראש המטופל ואז משתילים אותן.

השתלות שיער
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם