טיפים לעיצוב והכנת הבית לחורף גשום 

החורף כבר איתנו, השמיים מתקדרים ומזג האוויר מתקרר וזה הזמן להתחיל להתכונן לקראתו.  ההכנות לחורף לא מסתכמות ברכישת מלתחה חורפית או בהוצאת המטריות מהארון. כדאי מאוד  שההכנה שלכם לחורף תכלול גם את ארגון הבית לקראת מזג האוויר הקר שעוד רגע יגיע אלינו. 

אז איך מכינים את הבית לחורף? לא מספיק רק למלא את מאגרי השוקו החם, צריך לגרום לכך שכל  הבית ירגיש נעים, חמים וחורפי.  

טיפים לעיצוב חורפי  

קודם כל, הפריט שישדרג את הבית שלכם גם מבחינה עיצובי וגם מבחינת טמפרטורת הגוף שלכם  הוא שטיח. שטיח מהווה שכבה שמפרידה בין הרגליים שלכם ובין הרצפה הקרה וימנע מכם את  הצורך להסתובב תמיד עם גרביים או נעלי בית. בנוסף, שטיח איכותי ואופנתי ישדרג כל מראה  שתבחרו, ויגרום לבית שלכם להיראות מעוצב וחמים.  

לא חייבים להוציא מאות שקלים על שטיח, גם שטיחים זולים יעשו את העבודה מעולה, רק הקפידו  לוודא שמדובר בשטיחים איכותיים וכאלו שיהיה נוח לדרוך עליהם יחפים.  

מלבד שטיחים זולים, אופציה נוספת לעיצוב חורפי של הבית היא יצירת פינת ישיבה מעוצבת עם  שמיכות וכרבוליות רכות. אתם לא חייבים לרכוש פינת ישיבה חדשה, אתם יכולים לשדרג את הקיימת  באמצעות רכישה של כרבוליות צמריריות ומפנקות בגוונים עדינים. תוכלו למצוא כרבוליות בכל מקום,  במגוון צבעים, גדלים וטקסטורות כך שאין צורך להתפשר ותוכלו לקנות בדיוק את הכרבולית  שמתאימה לכם לפינת הישיבה ומשדרגת אותה.  

אפשרות אחרת היא יצירה של אזור בכניסת הבית המיועד ללבוש חורפי, כמו פינת מעילים וצעיפים,  מקום מיוחד לייבוש נעליים וכדומה. פינה כזו גם תיצור מראה חורפי וסגרירי בבית וגם תוכל לעזור  לכם להשתלט על הבלגן שבגדי החורף יוצרים כשמורידים אותם בכניסה לבית, משום שיהיה להם  מקום מוגדר ומסודר.  

אפשר ליצור פינה מעוצבת ופונקציונלית וכך לקחת את תחושת החורפיות יחד עם יצירת הסדר בבגדי החורף צעד אחד קדימה –  תוכלו לשים מתקן מיוחד לנעליים ולרכוש מתלי מעילים מעוצבים כך שפינה כזו רק תשדרג את מראה  הבית ותהיו עצובים להיפרד ממנה בבוא החורף.  

הכינו את אביזרי החורף שלכם

זה הזמן להתחיל להוציא את אביזרי החורף שלכם ולהתכונן לקראת הימים הגשומים הבאים. כדאי לכם לרכוש את מה שצריך עוד לפני שעונת החורף מתחילה, שכן תוך כדי השגרה החורפית והאפורה קשה הרבה יותר לקום לבצע שינויים. נצלו את הימים הנעימים האחרונים שנשארו להשלמת פריטי חורף חסרים כמו מטריות, צעיפים וכובעים.

גם את פינות העיצוב החורפי כדאי לעצב ולהכין מבעוד מועד. ראשית, אתם לא רוצים להגיע עם מעילים מטפטפים הביתה ושלא יהיה איפה לתלות אותם, או שכל הבית יתמלא בבוץ מהנעליים. מלבד זאת, ארגון חורפי שדורש עבודת שיפוץ קלה בבית עלול להיות מורכב יותר כאשר הבית רטוב ולח, ולקחת זמן רב יותר.

כמובן, ככל שתקדימו ליצור לכם פינת ישיבה שנעים להתכרבל בה רק תרוויחו מכך שיש לכם עוד זמן ליהנות ממנה, גם כאן חבל שתגיעו הביתה אחרי יום קר ורטוב ותגלו שאין לכם איפה להתכרבל. 

זוהי העת לקניית שטיחים זולים ומעוצבים לבית שלכם! לפני שכפות הרגליים יתחילו לקפוא מקור ושוב תעבירו חורף בלי שטיחים מתאימים. בני הבית יודו לכם והאווירה שתשרור בבית תהיה חמימה יותר אם יהיו לכם שטיחים מתאימים לחורף. אל תשכחו להתאים את השטיחים בגודל ובעיצוב למקומות אליהם הם מיועדים, כדי למנוע מצב בו לא יתבצע שימוש בשטיח וקניתם אותו לחינם.

טיפים לעיצוב הבית בחורף
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם