טיפים לאיפור עמיד

תקופת החגים בפתח ועמה מפגשים משפחתיים עם קרובים שלא ראינו זמן מה, כולנו רוצות לנצוץ, לזהור ולהיראות במיטבינו. בין אם מדובר בארוחה משפחתית בשעות הערב או במפגש בוקר, אנחנו רוצות שהאיפור שהשקענו בו את מיטב זמננו יישאר עלינו לכמה שיותר זמן וימשיך להחמיא לנו גם אחרי כמה שעות. 

האקלים הישראלי מתאפיין ברמת לחות גבוהה, גם בשלהיי הקיץ. הדבר מקשה מאד לשמור על מראה רענן ונקי כמו זה שטיפחת מול המראה לפני שיצאת מהבית. גם בלי הלחות, שהות ארוכה מחוץ לבית, הזעה ושומניות עור הפנים גורמים לאיפור לדהות ולהעלם. הפתרון הוא איפור עמיד ויציב, אשר אינו דוהה, נוזל ונמרח. 

איך מתחילים

הבסיס לאיפור עמיד ויציב הוא הכנת עור הפנים לאיפור. לכן התחילי את התהליך בכך שתנקי את הפנים היטב ומרחי פריימר שמתאים לסוג העור שלך. תפקידו של פריימר הוא הכנת העור לפני מריחת המייק אפ. בעזרתו המייק אפ שומר על עמידותו ונשאר זמן רב יותר על העור. בנוסף הפריימר מונע מהמייק אפ לשקוע אל תוך הקמטים והנקבוביות וכך מתקבל מראה עור אחיד וחלק. צבעו של הפריימר לרוב הוא לבן או שקוף, אך קיימים גם פריימרים בצבעים שונים המתקנים את גוון העור. במידה ואת מורחת גם קרם לחות, מרחי את הפריימר מעליו על מנת ליצור שכבה המפרידה בין עורך לבין המייק-אפ. 

מייק אפ עמיד

דבר נוסף שצריך לשים לב אליו הוא מרקם המייק-אפ שאיתו תמשיכי להתאפר. מייק אפ במרקם מאט מחזיקים זמן רב יותר אך הם בעלי נטייה להישבר וגם לייבש את העור. לכן, מומלץ לבחור בתכשירים במרקם נוזלי ולשפר את העמידות שלהם באמצעות קיבוע בפודרה. ישנם תכשירי מייק אפ עמידים המחזיקים לאורך שעות ארוכות בכל מזג אוויר, אינם גורמים ליובש ומעניקים כיסוי מלא לעור הפנים.

פודרה

הפודרה היא אבקה שקופה או בצבע המייק אפ, המגיעה בסוגים ובמרקמים שונים ומטרתה לקבע את איפור הבסיס. פודרה לא רק מקבעת את האיפור לאורך זמן, היא גם מונעת מראה מבריק של זיעה ושמנוניות. אם את לא משתמשת במייק אפ ואת בכל זאת מעוניינת במרקם אחיד וחלק, מרחי את הפודרה ישירות על עור הפנים.

שפתון עמיד

לפעמים מספיק לשים אודם כדי להראות מאופרת. הבעיה היא נטייתו לרדת מהר מאוד כששותים ואוכלים ואפילו בלי גורם ברור לעין. הפתרון הוא כמובן שפתון עמיד. יש בשוק שפתונים כל כך עמידים עד אשר לא ניתן להפטר מהם בלי מסיר איפור על בסיס שומני. בנוסף אפשר לתחום את השפתיים בעזרת עפרון בגוון אשר ייתן מסגרת ויקבע את השפתון. 

מסקרה עמידה

המסקרה אשר מעבה, מאריכה ומעגלת את הריסים שלך ובכך מבליטה את עינייך, היא פריט חובה לכל מתאפרת. בחרי במסקרה אשר מעניקה לריסים מראה מלא ועשיר ומועשרת במינרלים לחיזוק גמישות הריסים ומניעת יובש, בעלת עמידות בפני לחות, זיעה או מים. מרחי לכל היותר שתי שכבות של מסקרה בכדי לא לעבות את הריסים ייתר על המידה ולהעמיס עליהם שכבת צבע עבה מידי. לפני מריחת המסקרה ניתן להשתמש במעגל ריסים שיסייע בקבלת ריסים מעוגלות ומראה פתוח יותר. 

תרסיס לשמירה על עמידות האיפור

כשאת מסיימת להתאפר את יכולה לרסס תכשיר ייעודי המכיל חומרים ששומרים על עמידות האיפור וגם סופחים שומן ובכך מונעים ברק שומני בפנים. מומלץ לבחור בתרסיס עשיר בלחות אשר מונע תחושת יובש וגורם למראה רענן .

טיפים לאיפור עמיד
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם