בגדי ים לנשים ולגברים – איך לבחור נכון? 

בגד ים הוא אחד מפרטי הלבוש החשובים ביותר בקיץ. ולא רק בקיץ – נשים וגברים שעוסקים בספורט ימי, צריכים בגד ים איכותי ועמיד שילווה אותם בכל ימות השנה, יקל עליהם בפעילות הספורטיבית ויחמיא להם. אף שבכל ארון בגדים צריך לפחות בגד ים אחד, אנשים רבים מתקשים בבחירת בגדי ים ופעמים רבות קונים בגד ים שאינו מתאים להם, לצרכים שלהם ולמבנה הגוף שלהם. בין שאתם קונים בגד ים לבילוי מזדמן בבריכה או בים, ובין שאתם צריכים בגד ים שישמש אתכם בפעילויות ספורטיביות בכל ימות השנה, כך תבחרו את בגד הים הנכון. 

בגד ים לנשים – לא רק ליופי

נשים רבות מפתחות יחסי אהבה־שנאה עם בגד הים שלהם. הסיבה העיקרית לכך, היא שלנשים שונות מבנה גוף שונה, גזרות שונות, העדפות שונות וצרכים שונים. נשים אוהבות להיראות יפות, נשיות ומושכות, ואין כמו בגד ים כדי לעזור להן בכך. אך אם את לא יודעת איך להתאים את בגד הים למבנה גופך, תתקשי להרגיש בו נוח ותתקשי ליהנות מהבילוי הרטוב או מהפעילות הספורטיבית. בין שאת מחפשת בגד ים אופנתי לעונת הרחצה הקרובה ובין שאת צריכה חליפות גלישה לנשים, כדאי שתביאי בחשבון גם את מבנה הגוף שלך וגם את הפעילות הימית שבה את עוסקת כדי לבחור את בגד הים המתאים, את הבד הנכון ואת הצבע המחמיא. יש מבחר אדיר של בגדי ים יפים, אופנתיים ותכליתיים לכל פעילות, לכל עונה ולכל סגנון. חשוב שתבחרי בגד ים שיחמיא לך, לגזרה שלך ולמבנה גופך. אם את עוסקת בספורט ימי, כדאי שתבחרי בגד ים ספורטיבי שלם בגזרה נמוכה ועם תמיכה לחזה. בגדי ים ספורטיביים הם עמידים יותר, תומכים בגוף ומסייעים לביצועים אופטימליים. גזרה גבוהה מתאימה לפעילות קייצית נינוחה בים או בבריכה, ויש בה אמירה אופנתית יותר מכל דבר אחר. בגד ים אופנתי הוא עמיד פחות והרבה יותר מזדמן מבגד ים ספורטיבי. 

בגד ים לגברים – תכליתיות קודמת לכול

גם גברים צריכים להביא בחשבון נתונים כמו מבנה גוף ואופי הפעילות בבואם לבחור בגד ים. בגדי ים לשחיינים מקצועיים או לספורטאים העוסקים באחד מענפי הספורט הימי, הם לרוב ארוכים עם שרוולים, והבד שלהם עבה ועמיד יותר. הם תומכים בגוף בזמן הפעילות הספורטיבית ומגינים על העור מחשיפה מזיקה לשמש. לעומת זאת, בגדי ים קצרים מתאימים לבילוי נינוח בבריכה או בים אם כי גם שחיינים מקצועיים יכולים ללבוש אותם בזמן האימונים. 

בגדי ים אופנתיים לכל עונה ולכל מטרה

אין זה משנה באיזה בגד ים תבחרו, הדבר החשוב ביותר הוא שבגד הים יתאים לכם, למבנה הגוף שלכם ולאופי הפעילות שבה אתם עוסקים. חשוב לא פחות שתרגישו נוח ותיראו נפלא. אז הקדישו זמן לחיפוש בגד הים המתאים ותבטיחו לעצמכם חוויה ימית טובה, איכותית, מהנה ומספקת. 

בגדי ים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם