אקססוריז לעיצוב המטבח

סוף סוף לאחר שנים רבות של תכנונים וחלומות הצלחתם לעצב את המטבח שתמיד חלמתם עליו. הכל נמצא בדיוק איפה שהוא צריך להיות והעיצוב מתאים.. אבל עדיין משהו מרגיש לכם חסר? אפילו ריק? 

אם המצב הזה מוכר לכם, אתם יכולים להיות רגועים. ריכזנו כאן מספר טיפים לעיצוב החלל וטיפים כלליים לעיצוב המטבח שיוכלו לעזור לכם לשים את האצבע על מה שחסר לכם.

טיפים כלליים

קודם כל, כשאתם מעצבים את המטבח שלכם, כדי לכם לוודא שהוא לא צבוע רק בצבע אחד. צבע אחד אמנם ייתן לכם אסתטיות אבל עלול לגרום למטבח להיראות ריק ואפילו משעמם. לכן, כשאתם מעצבים את המטבח אל תשכחו להוסיף קצת צבעים מנוגדים לצבע הדומיננטי. שילובים שיעבדו לכם טוב יהיו למשל שחור ולבן, אפור עם נגיעות של צהוב או ורוד וכדומה.

מלבד זאת, אתם יכולים לבחור סגנון עיצוב וסטייל כך שמכלול הפריטין במטבח יביא למראה של מטבח שלם ויפה יותר ממה שיש באפשרותכם בפועל. בעזרת בחירה נכונה של מספר פריטים איכותיים דוגמת בר מים בצבעים המתאימים למטבח, אתם יכולים להעלות את רמת העיצוב שלו בכמה וכמה רמות.

כמובן, אתם תמיד יכולים להיעזר בתמונות מרחבי האינטרנט ולשאוב השראה למטבח שאתם אוהבים ורוצים לעצב. גם אם התמונות שתראו לא יוכלו להיות מיושמות באופן מלא במטבח שלכם, עדיין תצאו עם רעיונות והשראה שלא בטוח שהייתם חושבים עליהם לבד.

רעיונות לעיצוב המטבח עם אקססוריז

כפי שכבר הזכרנו, שילוב אקססוריז מותאמים למטבח יכול לחולל פלאים ולגרום למראה מטבח מעוצב ומרשים, גם אם מאילוצים שונים לא הצלחתם לממש את מטבח החלומות שתמיד רציתם וקל וחומר כשכן. ישנם סוגים רבים של אקססוריז ואתם יכולים לשלב את חלקם או לבחור אחד מהם.

  • קערת פירות/פרחים יבשים – קערה של פירות או פרחים במטבח יכולה להוסיף זריקה מעניינת של צבע כאלמנט ייחודי יחד עם תחושה שהמטבח מלא ומתפקד ולא נראה רק כמו מטבח מקטלוג. אתם יכולים לבחור פירות או פרחים בצבע אחד ואתם יכולים לשלב מגוון צבעים- בהתאם למיקום הקערה שתבחרו ולצבעי המטבח. מקמו אותה במקום מרכזי אך לא בולט מאוד, כדי שהיא תוסיף עיצוב לחלל אבל לא תהיה מובחנת מידי ותהרוס את המראה האלגנטי שאתם מנסים ליצור.
  • בר מים מעוצב בצבעים תואמים – מלבד חשיבותו בבית כגורם עידוד שתיית מים והעובדה שבזכותו הילדים וגם המבוגרים שותים יותר מים, הוספה של מתקן מים למטבח על השיש בפינה או במיקום מיוחד יכולה להיות בדיוק מה שחסר לכם כדי ליצור מטבח מושלם. בחרו בר מים בצבעים שמשתלבים עם הצבעים של המטבח כמובן ואל תחששו לשים אותו על השיש- הוא לא יהרוס את העיצוב אלא ישלים אותו.
  • כלי מלח פלפל מעוצבים – אם אתם מרגישים שהמטבח מעוצב לחלוטין אבל חסרה תחושה ביתית, אתם יכולים להוסיף אותה מבלי לוותר על האלגנטיות והעיצוב של המטבח באמצעות כלים מעוצבים וביתיים שיימצאו במיקומים פתוחים, דוגמת כלי מלח פלפל, ספלי קפה על מתלים וכדומה. הדבר יוסיף תחושת ביתיות וישתלב מצוין עם העיצוב מבלי לגנוב את ההצגה.
  • ראנר לשולחן – במידה ויש לכם שולחן או אי במטבח ראנר יכול להיות הפריט האחרון שישלים לכם את העיצוב. ראנר, בדומה לקודמיו כאן, שובר את החדגוניות שעלולה להיווצר במטבח מעוצב גם אם יש בו מגוון צבעים, והוא משתלב היטב. בחרו בראנר עם דוגמא שמתחברת על העיצוב שבחרתם כמובן, וודאו שהוא באורך מתאים.

פשוט וקל להוסיף אקססוריז

כפי שניתן לראות, באמצעות רכישה של פריטים בודדים והשקעה מועטה ניתן לשדרג את המטבח ולתת לו את הטאצ' האחרון שהיה חסר עד כה. האפשרויות רבות ומגוונות ואתם יכולים לבחור במה שמתאים לכם מבין מגוון האופציות או אפילו לחשוב בעצמכם באותו קו מחשבה ולבחור אקססורי משל עצמכם.

אקססוריז לעיצוב המטבח
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם