איך לגדל כלבי פומרניין?

כלבי פומרניאן הם קטנים, רכים ולעיתים אף בעלי מראה שועל. הם ידועים באינטליגנציה ובאישיות שלהם. פומרניאן הוא גזע של כלבים שמקורו בגרמניה באמצע המאה ה-18. הגזע נקרא במקור על שם אזור פומרניה שבמרכז אירופה, המחולק כיום בין פולין לגרמניה. בסוף המאה ה-19 החלה המלכה ויקטוריה להתעניין בגזע הכלבים הזה והורתה לשלוח אליה זוג מברלין. כלבי פומרניאן הם גזע כלבים פופולרי בצפון אמריקה. הם קטנים ורכים, עם פרווה כפולה ייחודית צפופה ועבה. מגדלים של פומרנים צריכים להיות זהירים לגבי בריאות הכלבים שלהם, מכיוון שהם יכולים לסבול ממספר הפרעות גנטיות.

גידול של כלבי פומרניין

מתלבטים כמה עולה כלב פומרניין? כדי לגדל גורי פומרניין, תצטרך לדעת איך להזדווג את הנקבה שלך עם הזכר בזמן הנכון, כך שהיא תוליד צאצאים בריאים. Pomeranians הם זן פופולרי של כלבים שיש להם הרבה אישיות. הם אנרגטיים, אינטליגנטים ושובבים. לא רק שהם מעולים עם ילדים, הם גם מהווים כלבי שמירה וחיות מחמד משפחתיות טובות. גידול פומרניים אינו קשה, אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בתהליך. חשוב לזכור שמדובר בהתחייבות לטווח ארוך, התהליך אורך עד שישה חודשים, והוא עלול להיות יקר אם אין לך את הציוד או הידע המתאים.

הצעד הראשון בגידול פומרניאנים הוא לקנות או לאמץ גור כלבים שכזה ממגדל בעל מוניטין שמייצר גורים בריאים כבר שנים. אתה צריך גם לעשות את המחקר שלך ולגלות איזה סוג של תכונות אתה רוצה בכלב החדש שלך ואיזה סוג של אישיות תהיה לו כמבוגר. כלבי פומרניאן הם בדרך כלל קטנים ורכים. יש להם שכבה כפולה של פרווה רכה שקל מאוד לטפל בה.

ישנן דרכים שונות לגדל פומרניאן. כמה מהם הם כדלקמן:

– גידול האם עם כלב זכר

– גידול האם עם כלבה נקבה

כלבי פומרניאן הם קטנים, רכים, ובדרך כלל לבנים עם כתמים שחורים או מסכה שחורה. הם גדלים ככלבי בית , אך ניתן לאלף אותם גם ככלבי שמירה. גידול כלבים אלה אינו קשה, אבל זה לוקח זמן. חשוב למגדל ידע טוב על הגזע ומאפייניו. כלבי פומרניאן הם קטנים וחסונים. יש להם פרווה קצרה וצפופה עם פרווה רך וזנב מסולסל. אוזניהם זקופות ומחודדות, בעלות צורה משולשת. העיניים שלהם בצורת שקד עם עיגולים כהים מסביב לעיניים. צבעי המעילים שלהם יכולים לנוע בין שחור ללבן או שמנת, אבל הם מגיעים בעיקר בגוונים של אפור או חום.

מגדלים אוהבים להצליב כלבי פומרניאן עם גזעים אחרים בעלי מאפיינים דומים בשל גודלם הקטן ודרישות הטיפול הקלות שלהם. יש מגדלים שיצלבו אותם עם צ'יוואווה או יורקשייר טרייר מכיוון שהם חולקים תכונות דומות כמו היותם קטנים, פעילים, קוליים, אינטליגנטים ובעלי זנב מתולתל. למידע נוסף על כלבי פומרניין פנו עוד היום לחברת פומרניין ישראל

כלב פומרניין
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם