איך לבחור תקליטן לחתונה?

בחירת התקליטן המתאים לחתונה שלכם אינה פשוטה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, ותצטרך לעשות הרבה מחקר אם אתה רוצה למצוא את התקליטן הטוב ביותר ליום הגדול שלך. הגורם החשוב ביותר בבחירת תקליטן הוא איזה סוג מוזיקה הוא מנגן. אתה רוצה די ג'יי שיש לו מגוון רחב של שירים מז'אנרים שונים, כך שכל אחד מהמשתתפים יוכל לרקוד כל הלילה. בחירת תקליטן לחתונה שלך היא החלטה קשה. יש כל כך הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים את מי להעסיק. מאמר זה יעסוק ב-5 נקודות מפתח שכדאי לחשוב עליהם בבחירת התקליטן המושלם לחתונה שלכם. בחירת תקליטן היא אחת ההחלטות הגדולות שתקבלו בחתונה שלכם. חשוב לבחון איזה סוג מוזיקה הם מנגנים וכיצד הם מתקשרים עם הקהל שלהם.

כדי לקבוע אם תקליטן מתאים לחתונה שלך, שקול את השאלות הבאות:

– יש להם אתר אינטרנט?

– האם יש להם דפי מדיה חברתית?

– איזה סוג מוזיקה הם מנגנים?

– באיזה סוג מקום אתה רוצה שהם ינגנו?

בחירת תקליטן לחתונה יכולה להיות קשה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, כמו כמה זמן אתה רוצה שהדי ג'יי יבלה באירוע שלך ואיזה סוג מוזיקה הוא מנגן. בבואכם לבחור תקליטן לאירוע שלכם, כדאי לחשוב תחילה איזה סוג מוזיקה אתם רוצים בחתונה. אז אתה צריך להחליט כמה זמן אתה רוצה שהם יישארו ואיזה סוג של מוזיקה הם מנגנים. לאחר שקבעתם את הגורמים הללו, הגיע הזמן להתחיל לחפש תקליטנים באזור שלכם.

מה עדיף? די ג׳יי לחתונה או להקה?

חשוב לדעת מה ההבדל בין תקליטן ללהקה חיה. לדי ג'יי יש שילוב משלו של מוזיקה שהוא ינגן בחתונה, בעוד להקה חיה תנגן שירים שתבקשו. הצעד הראשון לבחירת התקליטן המושלם לחתונה שלך הוא לדעת איזה סוג מוזיקה אתה אוהב. לחלק מהאנשים יש העדפות בז'אנרים, כמו רוק או קאנטרי, בעוד שאחרים מעדיפים אמנים או להקות ספציפיות. אם אתם מחפשים אירוע של כל היום, אז אולי כדאי לבחור מישהו שיכול לנגן יותר מ-8 שעות בלי להפסיק ובלי לחזור על שירים יותר מדי.

ישנן דרכים רבות לבחור תקליטן לחתונה שלך, אך יש כמה שיקולים שכדאי לזכור

עלות: חשוב לקחת בחשבון את עלות התקליטן וכמה אתה יכול להרשות לעצמך. העלות הממוצעת של תקליטן היא 6,000 שקל.

מיקום: מקום החתונה שלך גם ישחק חלק בכמה אתה יכול להוציא על התקליטן שלך. אם המקום שלך נמצא בחוץ, אז אולי תרצה לחפש מישהו שמתמחה בחתונות בחוץ. אם זה בתוך הבית, אז אולי תרצה למצוא דיג'יי היברידי פנימי/חיצוני שיוכל לנגן בפנים ובחוץ ללא צורך בבידוד אקוסטי או ציוד מיוחד.

מוזיקה: כדאי לחשוב גם איזה סוג מוזיקה תרצו בחתונה שלכם. האם הכל יהיה מוזיקת ריקודים או שיש לך ז'אנר ספציפי שאתה אוהב? האם אתה רוצה תקליטנים שמתמחים בז'אנרים מסוימים או תקליטנים שיכולים לנגן ז'אנרים שונים?

בחירת תקליטן לחתונה היא משימה לא פשוטה. לוקח זמן ומאמץ למצוא את התקליטן המתאים לאירוע שלכם, למידע נוסף היכנסו לאתר ארגון החתונה בישראל.

דיגי לחתונה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם