איך לבחור נכון דלת כניסה לבית?

 כאשר אתם ניגשים לבחור דלת לכניסה לבית שלכם, חשוב שתשימו לב למספר נקודות.

ראשית, שימו לב לחומר דלת הכניסה. ישנם מספר חומרים מהם יכולה הדלת להיות עשויה – עץ או מתכת והיא גם יכולה להיות בעלת ציפויים שונים. לכל חומר יתרונות וחסרונות, אך חשוב בעיקר לשים לב שהחומר ממנו הדלת שאתם בוחרים עשויה הוא חומר איכותי ויציב שיכול להחזיק בשלמות לטווח ארוך. בנוסף, חומר הדלת משפיע גם על האטימות והבידוד שלה. אטימות חשובה כדי שלא יוכלו להיכנס חיות למיניהן או גשם לביתכם. בידוד חשוב כדי שיהיה לכם מחסום שממזער את עוצמת הרעשים מבחוץ – דבר זה חשוב במיוחד כאשר גרים בבניין או בכל מקום בו גרים בקרבה לשכנים. בנוסף, הן הבידוד והן האטימות יעזרו לווסת את החום והקור, כך שהבית שלכם לא יושפע באופן קיצוני ממזג האוויר ששורר בחוץ ויישאר נעים בכל עונות השנה.

פרמטרים חשובים בבחירת דלת כניסה

שנית, שימו לב לעיצוב וסגנון הדלת אותה תבחרו. דלתות כניסה לבית הן הנראות של הבית שלכם – כל מי שנכנס אליו עובר דרכה ולכן חשוב מאוד שתאהבו את הדלת ושהיא תתאים לכם ולבית שלכם בסגנון שלה. כדי לבחור את הדלת המתאימה לכם מבחינה עיצובית חשוב להבין מה אתם אוהבים ומה חשוב לכם – האם אתם מעדיפים סגנון נקי או מקושקש, צבע כהה, בהיר או אולי בכלל צבע עץ טבעי, האם תרצו שסגנון הדלת יתכתב עם פנים הבית או עם החוץ, והאם תרצו שהדלת תהיה מרשימה וגדולה או פשוטה ועדינה. דלת הכניסה תוכל לשדרג לכם הן את המרחב החיצוני לבית והן את המרחב הפנימי ולכן שווה להשקיע מחשבה בבחירתה. כדי לבחור את הדלת המתאימה ביותר עבורכם תוכלו להתרשם ממגוון הדלתות שעומדות לרשותכם אצלנו באתר, ובכך למקד את הרצון שלכם.

בנוסף, שימו לב לגודל הדלת שאתם צריכים. אם אתם מחליפים דלת, תוכלו להחליף לדלת שגודלה שווה לגודל הדלת שנמצאת אצלכם כרגע. אם מדובר בבית חדש, תוכלו לבחור את גודל הדלת בעצמכם. בבחירת גודל דלת חשוב לקחת בחשבון נוחות כניסה ומעבר הן לבני אדם והן לחפצים שצריכים לעבור דרכה. מהצד השני, חשוב לשים לב שלא בוחרים בדלת גדולה מדי אשר נראותה אינה אסתטית אלא מגושמת, והיא יכולה להיות כבדה וקשה לפתיחה על ידי ילדים קטנים או קשישים.

לבסוף, שימו לב לאפשרויות הבטיחות שהדלת שבחרתם מאפשרת. היום ישנם מגוון אפשרויות בטיחות לעניין נעילת דלת, ניתן לעשות זאת באופן פשוט עם מפתח רגיל וגם באמצעות מנעול חכם. אנו ב'דלתות אקספרס' מספקים מנעול חכם אשר בעל יתרונות רבים, כמו התקנה פשוטה, נוחות שימוש מרבית ועוד. באמצעות המנעול החכם תוכלו להיות בראש שקט במהלך היום והלילה, ולהיות בטוחים שאתם והיקרים לכם מכל בטוחים בכל רגע נתון.

מדוע דווקא 'דלתות אקספרס'?

אנו בדלתות אקספרס מספקים כבר שנים רבות דלתות מרשימות העשויות מחומרים איכותיים בלבד, ובעלות עמידות לאורך שנים וזאת לצד שירות אדיב, אמין ויעיל. תוכלו להתרשם מהמבחר של הדלתות שאנו מעמידים לרשותכם, ולבחור את הדלת המדויקת ביותר עבורכם ועבור הצורך שלכם. בנוסף למבחר שאנו מספקים, אנו מייצרים גם דלתות בהתאמה אישית וייחודית עבורכם ואם תרצו לעצב לכם את דלת הכניסה באופן אישי נשמח ללוות אתכם בכך ולהגשים לכם חלום. גם אם אינכם בטוחים כיצד לבחור דלת, או אם אתם מתלבטים בין מספר סוגי דלתות תוכלו להתייעץ עמנו בנוגע לבחירתכם ולקבל ייעוץ מקצועי.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם