איך לבחור את התיק המושלם לכל שימוש?

אחד האביזרים הבסיסיים ביותר כיום שמלווה כמעט את כולנו לכל מקום ובכל מקום הינו התיק. בהתאם לכך, חשוב לבחור בצורה המותאמת ביותר עבורכם את התיק הנוח ביותר והמתאים ביותר עבור מרבית השימושים שלכם במהלך היום-יום – למשל, צרכי עבודה, טיולים, לימודים, בילויים ועוד. השימוש הנפוץ ביותר בתיקים הוא בקרב אוכלוסיית הנשים בהתאם לקריטריונים שיסייעו בהבטחה שאכן התיק יהיה נוח, שימושי ומתאים, לצד הסוגיה של בחירת תיק צד או תיק גב.

הגדרת שימושים – מהו סוג התיק?

זוהי השאלה החשובה ביותר בטרם קניית התיק – מהו סוג התיק? מה הסגנון המועדף עלייך? עבור אילו שימושים התיק מיועד? קיימים כיום בשוק מגוון רחב מאוד של תיקי נשים, כאשר מרבית הנשים מחזיקות יותר מתיק אחד או שניים. האם תעדיפי תיק גב? תיק צד? אולי שילוב? תיק קטן? גדול? למחשב נייד? לארנק ופלאפון? אל תשכחי, את זקוקה לתיק נוח שישרת אותך לאורך זמן, חשוב שתביני מהם הצרכים שלך מהתיק ומהו הסגנון המועדף עלייך.

גם גברים צריכים – תיקים לגברים

גם מבחינת גברים המגוון רחב לא פחות. גם כאן יש צורך להגדיר מהו הסגנון ובאיזה סוג של תיק אתם מעוניינים. לדוגמה, תיק עבור מסמכים, תיק צד, תיק מנהלים, תיק עבור מחשב נייד, תיק גב ועוד. כך למשל, ניתן לראות מרצים ו/או מורים בבתי ספר ובאוניברסיטאות שבבעלותם תיק המכיל את הנדרש (מבחנים, מסמכים, ספרים ועוד).

מה עדיף, תיק גב או תיק צד?

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בעניין בחירת תיקים הינה סוגיית תיק צד או תיק גב. כמובן שהתשובה אינה חד משמעית, אם כי אינדיבידואלית ובהתאמה לצרכים ולשימושים של כל אחת וכל אחד מהתיק. כך למשל, הסטטיסטיקה מצביעה על כך שתלמידים רבים בוחרים להשתמש בתיקים מסוג תיק ג'נספורט, סטודנטים יעדיפו תיקי נשיאה ייעודיים עבור מחשב נייד, נשים מעדיפות תיקי צד לצרכי עבודה ואילו גברים העובדים במשרד במרבית הזמן יעדיפו תיק המיועד עבור מסמכים או תיק מנהלים לצורך העניין.

פרמטרים לבחירת תיק גב

  • חומר הגלם: עמידות התיק מבוססת על חומרי הגלם, כדוגמת עמידות בפני מים ומזג אוויר. כמו כן, חומרי הגלם משפיעים הן על מחיר התיק והן על משקלו.
  • קביעת מחיר לתיק גב: גובה מחיר התיקים באופן כללי מושפע ממוניטין, יצרן וחומרי הגלם.
  • כמות ונפח התיק: תיק גב צריך לסחוב משקל מסויים שהוגדר מראש בעת הייצור, כאשר כל חריגה ממשקל זה עשויה להוביל לקרעים והתבלות של התיק. 

בחירת תיק לעבודה

הדרך הנפוצה ביותר לסחוב תיק בקרב נשים הינה על אחת הכתפיים, אך אין הכרח מן הסתם לתיק צד למרות יתרונותיו הרבים. חלופה לכך, ניתן אף לומר חלופה נוחה יותר, הינו תיק הגב. תיק זה עשוי להקנות נוחות טובה יותר ופרטיות. מבחר התיקים הקיימים כיום בשוק כ"כ גדול שניתן למצוא את התיק האידיאלי ביותר והנוח ביותר עבורכם ולהתאים אותו בהתאם לצרכים ובהתאם לסגנון שאתם אוהבים.

איך לבחור את התיק המושלם?
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם