איך בוחרים חברת קייטרינג לאירועים?

ישנן חברות קייטרינג רבות לבחירה ויכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה לאירוע שלכם. חברות קייטרינג מציעות מגוון אפשרויות מזון, תמחור ושירות. כדי להקל על ההחלטה, סיפקנו רשימה של דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חברת קייטרינג לאירוע שלכם:

  • סוג האירוע (עסקי או אישי)
  • מספר האורחים
  • התקציב
  • תאריך ומיקום האירוע

חברת הקייטרינג שתבחרו לאירוע שלכם תהיה תלויה בתקציב שלכם, בסוג האוכל שתרצו להגיש וסוג האירוע. חברות קייטרינג יכולות להיות בתוך הבית או במיקור חוץ. אם יש לכם תקציב קפדני ורוצים להגיש קייטרינג בבית אז עדיף לעבוד עם חברת קייטרינג לאירועים שיש לה ניסיון בהגשת אירועים. אם אתם מחפשים משהו יותר אקסטרווגנטי עם תקציב גדול, אז עדיף לעבוד עם חברת מיקור חוץ שמתמחה באירועים ברמה גבוהה. בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלכם יכולה להיות קשה. 

דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חברת קייטרינג

כאשר אתם מתכננים את האירוע שלכם, אתם רוצים לוודא שהאוכל מעורר תיאבון ושהשירות עומד במקום. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חברת קייטרינג לאירוע שלכם:

  • מיקום: מיקום חברת הקייטרינג ישפיע על כמה זה יעלה וכמה רחוק מהמקום זה יהיה. אם אתה צריך למצוא דיל טוב על אוכל, אז זה אולי לא כל כך חשוב.
  • ניסיון: כמה זמן חברת הקייטרינג פעילה? איזה סוג של אירועים הם ערכו בעבר? מה ההתמחות שלהם?
  • תפריט: התפריט שמספקת חברת הקייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע. אתה רוצה לוודא שיש מספיק מגוון כדי שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב, אבל לא כל כך הרבה אפשרויות שאנשים יתאימו.
  • מחיר: דרך טובה להבין לאיזה טווח מחירים אתה צריך לצפות היא על ידי הסתכלות

בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות וכולן מציעות יתרונות שונים, מה שיכול להקשות על ההחלטה. הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמכם בבחירת חברת קייטרינג: איזה סוג אוכל אתה רוצה? האם אתה רוצה שהאוכל יוגש בסגנון מזנון או בציפוי? האם אתה צריך שירות אלכוהול? מה התקציב שלך?

איך לחפש את  חברת הקייטרינג הטובה ביותר

אם אתם מחפשים חברת קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לדעת מה לחפש. אתה צריך לבדוק את איכות האוכל, השירות ושירות הלקוחות שלהם. איכות האוכל: האוכל הוא החלק הכי חשוב באירוע שלכם ואתם רוצים שיהיה לו טעם נהדר. אם אתה לא אוהב את האוכל או שהוא לא טעים אז אף אחד לא ייהנה מהאירוע. חשוב גם שיהיו להם מגוון אפשרויות בתפריט שלהם כדי שאנשים יוכלו לבחור מה הם רוצים לאכול. שירות: לחברת הקייטרינג צריכה להיות שירות לקוחות מעולה כי הם יהיו באינטראקציה עם האורחים שלכם באירוע. הם צריכים להיות ידידותיים ועוזרים כדי שאנשים ירגישו רצויים וירצו לחזור שוב בעתיד. שירות לקוחות: זה כולל הכל, החל מהמהירות שבה הם מגיבים למיילים או לשיחות טלפון, עד כמה הם מועילים בתשובות לשאלות לגבי תפריטים או מחירים וכו'

לסיכום, ענף הקייטרינג הוא תחום תחרותי, ויכול להיות קשה לדעת במי לבחור לאירוע שלכם. הדרך הטובה ביותר לוודא שאתה בוחר את הספק הנכון היא לבצע את המחקר שלך ולגלות אילו חברות הן הכי נחשבות. מדור זה יספק לכם רשימה של שלושה מהקייטרינגים האמינים ביותר בענף. הם קיימים כבר שנים רבות ועזרו לאינספור לקוחות לתכנן אירועים מוצלחים. לטיפים נוספים היכנסו לאתר של הקייטרינג של חווה

קייטירינג לאירועים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם