כל מה רציתם לדעת על חברת נטפליקס

נטפליקס הוא שירות סטרימינג פופולרי המציע סרטים ותוכניות טלוויזיה ללקוחותיו. היא הפכה לאחת החברות המשפיעות בעולם תוך שנים ספורות. Netflix הוא שירות בידור מקוון מבוסס ארה"ב המספק סטרימינג לפי דרישה של סרטים ותוכניות טלוויזיה. זה התחיל כשירות השכרת DVD ב-1997 ואז, ב-2007, נטפליקס החלה להציע סטרימינג מקוון של הקטלוג שלה.

נטפליקס חוללה מהפכה בדרך שבה אנשים צופים בתוכניות טלוויזיה וסרטים. זה גם שינה את הדרך שבה אנשים צורכים תוכן על ידי מתן מגוון רחב של אפשרויות הנגישות בקלות עם האפליקציה שלה בכל הפלטפורמות.

נטפליקס הוא אחד משירותי המנויים הפופולריים ביותר בעולם עם יותר מ-130 מיליון מנויים ברחבי העולם, שצפו בתוכן של למעלה מ-140 מיליארד שעות של נטפליקס ב-2018 בלבד.

נטפליקס הוא שירות סטרימינג המספק סרטים ותוכניות טלוויזיה לפי דרישה. היא נוסדה על ידי ריד הייסטינגס ומארק רנדולף ב-1997. נטפליקס הוא אחד משירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר בעולם, ומספק יותר מ-100 מיליון שעות של תוכן מדי יום. השירות היווה כוח מניע משמעותי להגברת הביקוש לתוכן, ודחף את הרשתות לייצר תכניות מקוריות יותר כדי לעמוד בקצב של מנויי נטפליקס. לנטפליקס יש גם חברת הפקות סרטים משלה, שמייצרת סרטים כמו Beasts of No Nation ו-Bright.

מה חשוב לדעת על חברת נטפליקס?

נטפליקס היא חברת בידור אמריקאית המספקת מדיה זורמת באינטרנט לפי דרישה בארצות הברית, קנדה, אמריקה הלטינית, בריטניה, אירלנד וטריטוריות אחרות כמו ישראל.

נטפליקס פופולרית בזכות התכנות המקוריות שלה כמו House of Cards ו-Stranger Things. החברה גם הפיקה ספיישלים קומיים כמו הקומיקאים של ג'רי סיינפלד ב-Cars Geting Coffee ו-The Do-Over של אדם סנדלר.

לנטפליקס יש מבחר רחב של תוכניות טלוויזיה הזמינות להזרמה עם יותר מ-40 קטגוריות כולל פעולה, הרפתקאות, אנימציה, סרט תיעודי ומשפחה. יש להם גם מבחר רחב של סרטים לצפייה עם למעלה מ-100 קטגוריות כולל אימה הרפתקאות פעולה מותחן מדע בדיוני רומנטיקה דרמה אימה מותחן פשע קומדיה וכו'.

נטפליקס היא חברה ששינתה את הדרך בה אנו צופים בטלוויזיה. הם הביאו לנו תוכניות טלוויזיה, סרטים וסרטים דוקומנטריים מכל הז'אנרים השונים. החברה גם הייתה מועמדת לפרסי אמי על התכנות המקורי שלה וזכתה בשני פרסי אוסקר על הפקת סרטים דוקומנטריים.

.

נטפליקס
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם