טיפים לעיצוב חיפוי זכוכית למטבח הביתי

חיפוי זכוכית למטבח הנו אמצעי דקורטיבי המעניק למטבח את המראה המבריק. ניתן להשתמש בחיפוי זכוכית גם כאמצעי עיצובי באמצעות הטמעת הדפסים ותמונות על גביו. מדובר במיצגים מודפסים דמויי תמונה המצופים זכוכית ומעטרים את המטבח בגוונים ססגוניים. מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לבחור חיפוי זכוכית למטבח? במאמר זה תוכלו לקרוא את כל הטיפים המובילים בנושא.

טיפ מס' 1 – התאימו את החיפויים למטבח באמצעות הדמיית מחשב מחנות פתרונות זכוכית לבית

באמצעות הדמיית מחשב כל אחד יכול לאתר חיפוי זכוכית למטבח המתאים לביתו. התבוננו במטבח שלכם ובחנו אותו בגווניו ובצורותיו השונות על גבי המדפים, הארונות ועמדות העבודה ("השיש"). בהתאם למראה הנשקף מולכם, התאימו חיפוי זכוכית למטבח אשר יכול להיות בר שילוב בו. ניתן לעשות זאת על בסיס גוונים מנוגדים לגווני המטבח או כאלו שדומים לו. באמצעות הדמיית מחשב תוכלו להיווכח מיד איזה חיפוי זכוכית למטבח מתאים לו ואיזה לא, ולבחור את הדגם אשר ניכר כי ישלים את הנדרש לעיצוב החדש.

טיפ מס' 2 – התאימו את גווני הצבע על פי גודל המטבח

במידה והמטבח גדול מומלץת לבחור את דגם החיפוי הנדרש על בסיס צבעים בהירים ובמידה והוא קטן, מומלץ להכהות מעט את בחירתכם ולבדוק בגוון יותר כהה. אם, לדוגמה, בחרתם חיפוי משבצות בצבע עץ, מומלץ לבחור גוון חום למטבח קטן וגוון כתום למטבח גדול על מנת שהצבעים יתמזגו יפה בחדר, ולא ייראו כלואים בו בשל אי התאמה.

טיפ מס' 3 – בדקו אפשרות להזמין חיפוי גרפי מודפס

בשונה מחיפוי שהוא רק צבע וצורה בסיסיים, בחירת חיפוי גרפי מודפס – משמעותה כי על גביו ישנם ציורים וישנן תמונות מודפסות אשר משלימים/ות את מראה הזכוכית והופכים אותו למלוטש במיוחד. זו גם תוספת משמעותי על קירות הבית שתחסוך לכם תליית תמונות ובמקו זאת תנגיש לכם מטבח צבעוני בבסיסו. חיפוי זכוכית למטבח שהוא גרפי מעצים את איכות העיצוב במטבח וגורם לו להיראות במיטבו בכל קנה מידה. מטבח כזה משרת את הלקוח באופן מיטבי והופך כל עבודה בתוכו לחלום שמתגשם. בוחרים חיפוי זכוכית למטבח במרקם צבעוני ונהנים ממראה חדש ומלוטש!

עיצוב המטבח
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם