איך בוחרים תקליטן לחתונה שיהיה באמת הטעם שלכם?

החשיבות של תקליטן לאירוע היא רק קצת פחות מאשר הקייטרינג, משום שאי אפשר לדמיין חתונה בלעדיהם. מוזיקה לחתונה היא מה שמניע את האירוע ובונה את האווירה, והיא זאת שקובעת את הצביון הרגשי של החתונה לפי בחירת השירים. זוגות צעירים מכירים בדרך כלל את העבודה של דיג'יי ויודעים כמה חשוב למצוא אחד שנמצא בדיוק באותו ראש איתם, מניסיונם בחתונות של אחרים, אבל כיצד מוודאים שזה מה שבאמת יהיה? הסוד מתחיל בבחירת תקליטן לחתונה לפי הרזומה המקצועי שלו ולפי הגישה שהוא מציג בפגישת ההיכרות שלכם. ויש עוד כמה טיפים להלן שיעזרו לכם לבחור אותו הכי מדויק שאפשר, כדי לוודא שהחתונה תישמע בדיוק כמו שרציתם.

ניסיון והכשרה הם חשובים

ניסיון של תקליטן לחתונה וההכשרה המקצועית שלו הם חשובים משום שהם קובעים כמה מיומן הוא בהפעלת הקהל, בניגון המוזיקה, בכל מיני אפקטים שתרצו, בהנחיה מוצלחת וקולחת של האירוע, ובשליטה בכל אלתור או בעיה שעלולה להיווצר במקום, ותיקון מהיר שלה כדי לא לפגום בזרימת החתונה. הכשרה לא חייבת להיות במכללה או בקורס כלשהם, אגב. אם אתם מוצאים תקליטן שקיבל את ההכשרה שלו בשטח בעבודה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, זה לא פחות משמעותי מקורס שאין בו מגע עם השטח. שם לומדים למעשה הכי טוב לא רק את העבודה הטכנית, אלא מסגלים מהר מאוד אינטואיציה ויכולת זיהוי של הדינמיקה האנושית של הקהל שלכם ולכן גם התאמה מיטבית של המוזיקה למענם. על דיג'יי כזה אפשר לסמוך שהוא חיית במה אמיתית והוא יהפוך את האירוע שלכם למלהיב ולמצליח באמת.

פתיחות וכימיה הם הבסיס להנחיה מוצלחת

זוגות שונים אוהבים שירים שונים ואין ספק שיש גם כמה סגנונות שהם אפילו משותפים. תקליטן מנוסה יוכל לזהות טעם אישי של זוגות כאלה כמעט מיד כשמבאים לו רשימת שירים אהובים ומבוקשים, והוא יידע גם להשמיע בדיוק מה שביקשו. הוא גם ישמח להוסיף על כך מוזיקה דומה ומתאימה שאנשים לא תמיד מכירים אבל היא בהחלט עשויה למצוא חן בעיניהם, וגם להציע שדרוגים ורעיונות משלו. זה תלוי בזוג עד כמה הוא פתוח לשמוע וזה תלוי בכימיה שלכם אתו. אם יש כימיה כזאת, זה כבר בסיס להובלה מוצלחת של החתונה שלכם אם אתם פתוחים לשמוע אותו ולתת לו לחלוק אתכם מניסיונו.

תקליטן טוב מוכן לכל שינוי

טבעי שאירועים יזרמו בקצב שלהם ויתפתחו לכמה כיוונים, כולל בקשות מהקהל החוגג, אבל גם טבעי שיהיו פה ושם תקלות טכניות שלא נמצאות בשליטת אף אחד. מה שכן חייב להימצא בשליטה הוא רמת המוכנות של תקליטן מקצועי ואיכותי לכך ולכן הוא יבוא עם מערכת גיבוי ועם הכנה מושלמת של כל הפרטים הקטנים והחיוניים שמבטיחים אירוע מושלם שזורם בצורה תקינה. אם התקליטן מבטיח לכם לבוא מוכן ושלא יהיו תקלות, ודאו אתו שהוא אכן עושה זאת כי זאת הבחירה הנכונה.

דיגי לחתונה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם